competició

Junior Trial Team i Smart Trial Racing

L'ESCOLA A LES COMPETICIONS

A l’Escola no només entrenem pilots, sinó que també els acompanyem al seu inici al món de la competición, així com també la seva progressió al llarg de la seva carrera esportiva.

L’any 2022 va nèixer el Junior Trial Team, un equip de competició per els nens i les nenes de l’Escola que competien al Campionat de Catalunya de Trial de Nens i Open. A més a més alguns dels nostres pilots també competeixen en el Campionat d’Espanya de Trial.

Recentment també ha nascut el STR (Smart Trial Racing), una nova secció de l’Escola encarada a l’Alt Rendiment Esportiu i amb l’objectiu d’ajudar a crèixer els pilots amb un cert nivel fins al seu debut al Mundial de Trial.

Campionat de Catalunya de Trial de Nens

Orientat a nens i nenes entre 4 i 16 anys, on gràcies als diferents nivells els pilots poden crèixer a nivell tècnic avançant categoria a categoria en funció de la seva edat i nivell.

Els pilots de l’Escola que hi participen són:

• Sergio Garrido
  • Ton Carbó
  • Gerard Fitó
  • Oscar Mercader
  • Aleix Raventós
  • Nil Ibañez
  • Aleix Alcón
  • Enzo Serrano
  • Quim Estallo
  • Vinyet Estallo
  • Llàtzer Cañellas
  • Jared Ibañez
  • Oriol Guirao

Campionat de Catalunya de Trial Open

Orientat a adults, és el Campionat on hi participen els «grans» de l’Escola. A partir dels 10 anys hi poden començar a participar i amb 5 nivells diferents de dificultat, cada pilot pot participar en aquell més adient pel seu nivell.

Els pilots de l’Escola que hi participen són:

• Marc Ruz
  • Roger Montserrat